Yönetilen Hizmetler

Yönetilen Hizmetler

Bilişim Teknolojileri alanında risk ve yüklerinizi vSmart'a devredin!

Bilişim teknolojileri alanında sunulan yönetilen hizmetler genel tanımıyla işletme içi operasyonları daha düşük maliyetlerle ve bu operasyonların riskleriyle birlikte devralınmasıdır. Bakım&Destek hizmetinin kapsamını genişleten işletmeler mevcut yapılarında planladıkları yükseltme ya da geçiş gibi opersyonlar da dahil olmak üzere hizmetin yönetimi tamamen vSmart'a devreder. 

Firma yerinde ya da Public-Hybrid-vSmart Cloud üzerinden sunulan hizmetlerin yönetimi tamamen vSmart tarafından yapılmaktadır. Mevcut hizmetler belirlenen SLA çerçevesinde verilir. 

Hizmet sürecinde aşağıdaki adımlarla işletmeler için en uygun model belirlenir.

Durum Analizi ile mevcut yapıda devredilmesi planlanan servislerle ilgili sağlık taraması gerçekleştirilip yönetici özeti olarak sunulur. Bu aşamada kullanılan ürünler, lisanslama, donanım ve yazılım envanteri, iş sürekliliği ihtiyaçları BT ekibi ile birlikte incelenerek belirlenecektir.

  • Alınan bilgiler doğrultusunda oluşturulan rapor BT yönetimi ile paylaşılır. Alınacak hizmetlerin tipi ve kapsamı belirlenir.  
  • Tanımlanan kapsam üzerinden kurumun alacağı hizmet ve detaylar aktarılır. Her bir çözüm modeli kendine has güçlü yanlara ve avantajlara sahiptir. İşletme maliyetlerinin düşürülmesi ve risklerin devralınması esas olan bu kapsam hizmetin uygun ve kaliteli bir şekilde yerine getirilmesi için kurumun BT altyapısında gerekli düzenleme ve iyileştirmelere başlanır.
  • Periyodik ziyaretler, açılan ve çözüme kavuşturulan çağrılar, yapılan iyileştirmeler ve güncellemeler raporlanır. 

En yaygın olarak sunulan hizmetlerin listesi aşağıdaki gibidir;  

  • Yedekleme
  • İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Merkezi
  • Ağ Çözümleri
  • Altyapı Çözümleri
  • İzleme Çözümleri
  • Bulut Çözümleri
LÜTFEN SÖYLEYİN

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Sunduğumuz hizmetlerle ilgili detaylı bilgi ve destek almak isterseniz yandaki formu bize iletmeniz yeterli.